Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Ανιστον: κάποιοι πρώην μου ήταν γκέι!


Η Τζένιφερ Ανιστον γνωρίζει καλά το παιχνίδια της δημοσιότητας, και το πώς θα προσελκύσει το ενδιαφέρον των μίντια. Έτσι τώρα δίνει συνεντεύξεις αφήνοντας υπονοούμενα για τους πρώην της, θολώνει τα νερά γύρω από την σχέση με τον Τζον Μάγιερ και δίνει συμβουλές για το ιδανικό ραντεβού. 

Φυσικά, όλα αυτά συμπίπτουν με την πρεμιέρα της καινούργιας της ταινίας "He's Just Not that into You", στο Λος Αντζελες. 

Στην διάρκεια συνέντευξης που έδωσε σε τηλεοπτική εκπομπή την Τετάρτη αποκάλυψε: "Δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από τον άντρα που θα μου ζητήσει να βγούμε ραντεβού, μόνο απλά πράγματα: ένα ωραίο εστιατόριο, μια ενδιαφέρουσα συζήτηση και μια βόλτα στην παραλία μου φτάνουν"! 

Στην ερώτηση του δημοσιογράφου: "Εχει ποτέ χρειαστεί να ρωτήσεις κάποιο φίλο σου μήπως είναι γκέϊ;", η Ανιστον, που την επόμενη εβδομάδα κλείνει τα 40, ήταν σαφής: "Ειλικρινά δεν χρειάστηκε. Ήταν ξεκάθαρο. Άλλωστε μπορείς να αισθανθείς αν κάποιος είναι ή δεν είναι".

Όμως, συνεχίζοντας συμπλήρωσε : "Βέβαια, κάποιοι φίλοι μου έλεγαν: 'Αυτός γλυκιά μου είναι γκέϊ'. Αλλά εγώ τους αντιμετώπιζα με χιούμορ: "Μα αφού περνάμε καλά μαζί"!

Εννοείται ότι μέσα στις τόσες συνεντεύξεις που έχει δώσει αυτό το μήνα στα περιοδικά δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στο πρώην άντρας της Μπραντ Πιτ. Σ' αυτό το πλαίσιο αποκάλυψε ότι κρατάει ακόμη κάποια από τα μηνύματα που της άφηνε όσο ήταν παντρεμένοι:

"Εχω φυλάξει μερικές κασέτες από τον πρώτο φίλο μου, τον δεύτερο, αλλά και τον άντρα μου... Είναι σαν να κρατάς ερωτικά γράμματα", δήλωσε σε γυναικείο περιοδικό. 

Ομολογουμένως, η Τζένιφερ κρατάει αρκετά ιδιόρυθμη στάση απέναντι στους αγαπημένους της. Μάλιστα, μετά τις πρόσφατες φήμες ότι ο σύντροφος της Τζον Μάγιερ βγαίνει και με άλλη, εμφανίστηκε μαζί του την Κυριακή στο γήπεδο. Ως προς αυτή την εμφάνιση, όσοι τους είδαν στις κερκίδες είπαν ότι "Φαίνονταν ευτυχισμένοι! Στην διάρκεια μάλιστα του ποδοσφαιρικού αγώνα ήταν αγκαλιά και αντάλλασαν πεταχτά φιλιά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου