Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Η κρίση δεν αγγίζει τους κατοίκους της Σιγκαπούρης


Στη Σιγκαπούρη παρά την ύφεση που διέρχεται η οικονομία και τον κίνδυνο να χαθούν θέσεις εργασίας, επτά στους δέκα κατοίκους της θα συνεχίσουν να αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς και να ασχολούνται με τον καλλωπισμό τους, έδειξε μικρής κλίμακας έρευνα. Έρευνα που διεξήγαγε διοργανωτής της έκθεσης BeautyAsia 2009, αποκαλύπτει ότι ένας στους δύο ερωτηθέντες απάντησε ότι ξοδεύει κατά μέσον όρο 33 δολάρια το μήνα σε καλλυντικά προϊόντα και ένα τρίτο από αυτούς απάντησαν ότι θα έκαναν περικοπές σε άλλα θέματα που αφορούν τη ζωή τους και όχι σε θέματα ομορφιάς.  

"Δεν νομίζει ότι κανένας από εμάς είχε αντιληφθεί πόσο σημαντική είναι η εμφάνιση για τους κατοίκους της Σιγκαπούρης", αναφέρει σε δήλωσή του η διοργανώτρια της έκθεσης Τζίλιαν Λοχ. "Για τους περισσότερους είναι καθήκον και όχι πολυτέλεια".

Οι αγορές και οι βόλτες στα καταστήματα αποτελούν τρόπο ζωής για πολλούς κατοίκους στην πόλη-κράτος των 4.6 εκατομμυρίων και στα ταμεία των τμημάτων καλλυντικών στα πολυκαταστήματα του μεγαλύτερου εμπορικού δρόμου, της Orchard Road, συνήθως γίνεται συνωστισμός.

Τα αποτελέσματα της έρευνας συνάδουν με αυτό που οι οικονομολόγοι αποκαλούν συχνά "παράγοντα κραγιόν", αναφερόμενοι στην ιστορική άνοδο των πωλήσεων προϊόντων κοσμητικής καθώς οι καταναλωτές επιδίδονται σε μικρές απολαύσεις για να αντισταθμίσουν τη γενικότερη οικονομική στενότητα. Παρά τις προειδοποιήσεις της κυβέρνησης ότι η οικονομία ενδέχεται να συρρικνωθεί κατά 5% αυτό το χρόνο, περίπου το 36% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι δεν θα άλλαζαν τίποτα στον τρόπο ζωής τους, σύμφωνα με τη δημοσκόπηση που διενεργήθηκε σε περίπου 100 ανθρώπους ηλικίας 18 ετών τον Ιανουάριο. Ακόμη και εκείνοι που απάντησαν ότι θα αναθεωρούσαν τις δαπάνες σε καλλυντικά θα το έκαναν αγοράζοντας φθηνότερες μάρκες.

ΠΗΓΕΣ: REUTERS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου