Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Η Μάρω έβγαλε δίσκο και... ρούχα!


Η Μάρω με μαγιό τάβλα στο πάτωμα. Η Μάρω με μαύρα εσώρουχα τάβλα στο κρεβάτι. Η Μάρω με σέξι φόρεμα να είναι γενικά... τάβλα! Ναι, θα το φωνάξω, θα το πω... «Όχι, άλλο μπούτι Μάρως»! Δε λέω, μια χαρά κορμάρα είναι η Λύτρα, αλλά νισάφι πια. Τον τελευταίο μήνα έχω δει την Μάρω ημίγυμνη περισσότερες φορές από ο, τι έχω δει τον εαυτό μου. Ε ναι στον καθρέφτη. Πού αλλού;

Τις τελευταίες μέρες κυκλοφόρησε η νέα δισκογραφική δουλειά της αοιδού και μάλλον η εν λόγω είπε να μας μιλήσει γι’ αυτή. Χα. Και ποίος καλύτερος τρόπος από το να μιλήσεις για επαγγελματικά, φορώντας στις περισσότερες περιπτώσεις τα απολύτως απαραίτητα; Βέβαια, η Μάρω πριν λίγους μήνες χώρισε και με τον Γιάννη Αμανατίδη και μάλλον είπε να το κάνει... «με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια» και να μας μιλήσει για όλα όσα της συμβαίνουν.

Έτσι, μέσα από τηλεοπτικές συνεντεύξεις και συνεντεύξεις σε περιοδικά μάς εξήγησε ότι χώρισε λόγω απόστασης, ότι ο Αμανατίδης είναι καλό παιδί και ότι δεν την ένοιαζε που ο κόσμος έλεγε διάφορα για τα χρονάκια που τού έριχνε. «Αφού μπορώ γιατί να μην το κάνω;» αναρωτιέται και ναι είμαι μαζί της! Νομίζεις, εγώ αν μπορούσα να «χτυπήσω» το μικρό, δεν θα το έκανα; Γι’ αυτό και στο συγκεκριμένο θέμα δεν κρίνω την Λύτρα. Δεν είμαι αλεπού που όσα δε φτάνω τα κάνω κρεμαστάρια. 

Ωστόσο, θα την κρίνω στο γεγονός ότι εξακολουθεί να μιλάει για τα προσωπικά της και να τα συνδέει με τα επαγγελματικά. Δεν μπορεί, δηλαδή, από τη μία η πολυαγαπημένη Μάρω να παραπονιέται ότι ασχολούμαστε περισσότερο με τα προσωπικά και όχι με τα επαγγελματικά της και η ίδια να βγάζει δίσκο και να μιλάει για τον χωρισμό της με τον Αμανατίδη, για την πάλαι ποτέ σχέση της με τον Κώστα Καραφώτη και άλλα τέτοια. Να το παίξει και η Λύτρα... Σάκης ο υδραυλικός, που έλεγε «Στα προσωπικά συζήτηση κομμένη»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου