Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Παραλίγο στον «Καφέ» η Καλομοίρα



H Καλομοίρα αποκάλυψε πως οι υπεύθυνοι του ANT1 τής είχαν προτείνει να παρουσιάσει τον Πρωινό Καφέ...Η παραφιλολογία σχετικά με την αποχώρηση του Νίκου Μουτσινά και της Κατερίνας Ζαρίφη κατέκλυσε τα τηλεοπτικά παράθυρα και πολλές σελίδες εφημερίδων. 
 
  Όμως, αυτό που δεν περίμενε κανείς ήταν η δήλωση της Καλομοίρας στην εκπομπή της Αννας Δρούζας μέσω τηλεφώνου, αφού η ίδια βρίσκεται στην Ουάσινγκτον. «Μου έκαναν πρόταση για τον Πρωινό Καφέ, αλλά η κουβέντα μας ήταν πολύ γενική. Στεναχωρήθηκα για τα παιδιά, γιατί τους γνωρίζω και είναι πολύ καλοί και οι δύο. Ακόμη δεν έχω πάρει καμία απόφαση αλλά, ούτως ή άλλως, η κουβέντα ήταν πολύ γενική. Είναι μεγάλη εκπομπή και είναι τιμή να μου προτείνουν κάτι τέτοιο. Aσε που δεν είμαι σίγουρη αν τελικά θα μπορούσα να το κάνω». Αν τελικά δεχόταν την πρόταση, πώς θα ένιωθε σε έναν όμιλο στον οποίο ανήκει και η Heaven; «Πραγματικά δεν θα είχα μεγάλο πρόβλημα με τη δισκογραφική, γιατί, αν έχεις καλή πρόθεση, μπορούν όλα να διορθωθούν. Aλλωστε έχω συμβόλαιο με τη Heaven γι ένα χρόνο ακόμη». Αξίζει πάντως να σημειωθεί πως η Καλομοίρα είχε ξαναβρεθεί στα πλατό του Πρωινού Καφέ ως συμπαρουσιάστρια της Ελεονώρας Μελέτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου