Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

H Bar Rafaeli “πετάει”!!!



Το σέξι μοντέλο Bar Rafaeli από τον Μάρτιο “πετάει” στους αμερικάνικους αιθέρες αφού η αφίσα της κοσμεί το αεροπλάνο Boeing 737 ως διαφημιστική καμπάνια του περιοδικού Sports Illustrated. 


H φωτογραφία της προέρχεται από το πρόσφατο εξώφυλλο που έκανε στο περιοδικό και άφησε πολύ θετικά σχόλια. Όμως η συγκεκριμένη κίνηση που έκανε το Sports Illustrated δεν έτυχε της ίδιας καθολικής αποδοχής καθώς υπήρξαν αρκετοί που χαρακτήρισαν ότι η αφίσα που καλύπτει το αεροπλάνο ρέπει προς το ελαφρό πορνό. Ιδιαίτερες αντιδράσεις υπήρξαν από τους γονείς, οι οποίοι δεν θέλουν τα παιδιά τους να βλέπουν αυτό το θέαμα. 

Από την πλευρά της, η ισραηλινή καλλονή και σύντροφος του Leonardo Dicaprio, δε φαίνεται να επηρεάζεται από τα αρνητικά σχόλια και δήλωσε πως: “Έμαθα πως το αεροπλάνο θα έχει την φωτογραφία μου για έναν μήνα. Μου αρέσει. Θεέ μου, είναι ένα από τα ωραιότερα πράγματα που έχω κάνει στη ζωή μου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου