Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Νίνο VS Πουνέντη "Μιλάνε οι δικηγόροι μας"


Ο Νίνο έδωσε συνέντευξη στον Πρωινό Καφέ ύστερα από πολύ καιρό απουσίας από τηλεοπτικές εκπομπές. Ξεκαθάρισε όλα όσα ακούγονται για εκείνον και τις σχέσεις του με τη δισκογραφική εταιρία του ANT1. Μίλησε ακόμη και για την κατάταξή του στο στρατό.  

 «Η Heaven είναι ο παράδεισος μου κι όλα τα άτομα που δουλεύουν εκεί είναι καταπληκτικά και έχουμε πολύ καλή σχέση. Η συμπεριφορά μου προς εκείνους και η δική τους προς εμένα ήταν πάντα άριστη. Απλά έχουν αλλάξει τρεις διευθυντές στη δισκογραφική και μπορεί να αλλάξει και πάλι ο διευθυντής, αλλά εγώ καλλιτέχνης θα μείνω. Ο δίσκος είναι έτοιμος πριν από τον Οκτώβριο του 2008 και είναι στιχουργικά δικός μου - εκτός από 2 τραγούδια (το ένα το έχει γράψει ο Σταμάτης Γονίδης). Ετοιμάζω αυτό το δίσκο πολλά χρόνια και πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος. Αυτό συμβαίνει γιατί αυτά τα τραγούδια είναι η κατάθεση της ψυχής μου στη χειρότερη και καλύτερη περίοδο της ζωής μου. 

  Ο Μάκης Πουνέντης άκουσε τα τραγούδια και του άρεσαν πάρα πολύ. Λίγο πριν κάνουμε τα γυρίσματα του βιντεοκλίπ έχουμε ένα meeting, έρχεται ο κ. Πουνέντης (διευθυντής της δισκογραφικής) και μου είπε ότι η δουλειά είναι τρομερή και την πιστεύουν πάρα πολύ. Όμως,.... για να βγει πρέπει να ανανεώσουμε το συμβόλαιό μας, γιατί λήγει το Νοέμβριο. Απάντησα ότι μέχρι τότε έχουμε καιρό ακόμα, ενώ εκείνος μου λέει ότι αν δεν υπογράψουμε το συμβόλαιο δεν θα μπορέσουμε να προχωρήσουμε. Του είπα ας μην προχωρήσουμε, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τα άτομα της εταιρίας τα οποία λατρεύω. Δεν δέχτηκα να υπογράψω και μου δήλωσε πως από δω και πέρα μιλάνε οι δικηγόροι. Τον χαιρέτησα και έφυγα. Από την επόμενη μέρα άρχισαν να μιλάνε οι δικηγόροι μας και έστειλα ένα εξώδικο, γιατί αυτή η δουλειά πνευματικά μου ανήκει. Άλλωστε έχω γράψει και στίχους. Το εξώδικο το έστειλα για να αποτρέψω την κυκλοφορία αυτής της δουλειάς, γιατί, αν έβγαινε, δεν θα είχε τη στήριξη κάποιων χορηγών και δίχως χορηγό δεν πας πουθενά».

Η φετινή του συνεργασία με την Πέγκυ Ζήνα και τον Κώστα Καραφώτη ήταν ξεχωριστή, αφού ο Νίνο είχε επιλέξει να μην κάνει λαϊκό πρόγραμμα. «Δεν ήθελα να κάνω λαϊκό. Ήταν δική μου ιδέα, ήθελα να κάνω κάτι να με αντιπροσωπεύει. Να έχ άμεση επαφή με τον κόσμο πριν πιει τα 10 ποτά - ήθελα όλο αυτό που συμβαίνει να είναι πραγματικό και να είμαστε όλοι νηφάλιοι. Τόσα χρόνια έκανα λαϊκό -και πολύ επιτυχημένα- αλλά ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό αυτά τα 45 λεπτά που κρατούσε το πρώτο μου πρόγραμμα». 


Τον Μάιο ο Νίνο θα καταταγεί στο στρατό, ενώ δεν παρέλειψε να σχολιάσει τις φήμες που τον ήθελαν να παίρνει αναβολές με σκοπό να μην υπηρετήσει τη θητεία του. «Τώρα ήρθε η πραγματική ώρα να πάω στο στρατό. Όσα είχαν ακουστεί (ότι πήρα αναβολή και διάφορα τέτοια) είναι ιστορίες των κακών δημοσιογράφων. Αυτό δεν αφορά βέβαια το σύνολο των δημοσιογράφων». 

  

Τι κάνει όμως όλο αυτό τον καιρό που έχει παγώσει η διαδικασία έκδοσης του νέου του δίσκου; «Απλά, γράφω τραγούδια όλη μέρα και είναι ενοχλητικό για τους ανθρώπους που ζουν κοντά μου. Μόνο μουσική γράφω και στίχους. Είμαι ταγμένος στη μουσική και στο Θεό».

Απάντησε και σ' όσους συγκρίνουν τις αντιδράσεις των κοριτσιών προς εκείνον με τις ανάλογες προς τον Σάκη Ρουβά: «Με τιμά αυτό. Ο Σάκης είναι 20 χρόνια. Όταν ξεκίνησε εγώ ήμουν 7. Στο σπίτι μου έχω ένα δωμάτιο γεμάτο γράμματα και έχω απαντήσει σχεδόν σ' όλα. Απαντάω μόνος μου και όλη μου η ζωή είναι αυτό, η επαφή με τον κόσμο και η μουσική».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου