Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

Ποιος στέλνει στα δικαστήρια την ΑΕΚ?


Προβλήματα με τον πρώην παίκτη της, τον Ροντρίγκο Λασέρδα Ράμος Φερούζεμ έχει η ΑΕΚ ύστερα από αγωγή που κατέθεσε εναντίον της ομάδας. Η... μπάλα τώρα παίζεται στις αίθουσες των δικαστηρίων... Το ποσό των 300.000 ευρώ ζητά ως ικανοποίηση για την ηθική βλάβη που όπως υποστηρίζει υπέστη, από την κιτρινόμαυρη ομάδα ο Βραζιλιάνος άσσος Ροντρίγκο Λασέρδα Ράμος Φερούζεμ. Για εκείνους που γνωρίζουν το παρασκήνιο των μεταγραφών πριν από εννέα χρόνια και συγκεκριμένα το 2000, θα θυμούνται επίσης ότι ο συγκεκριμένος παίκτης είχε έρθει στην Ελλάδα μόλις στην ηλικία των 18 χρόνων και θεωρούταν εξαιρετικό ταλέντο και πολύ καλή 'επένδυση' για την ΑΕΚ.

Όμως όπως αποδείχτηκε, η συνεργασία των δύο πλευρών δεν είχε καθόλου καλή κατάληξη εφόσον πλέον πρόκειται να λύσουν τις διαφορές τους στις δικαστικές αίθουσες. Σύμφωνα πάντα με την αγωγή που κατέθεσε ο ποδοσφαιριστής εναντίον της κιτρινόμαυρης ομάδας: “Κατάρτισε (σ.σ. η ΑΕΚ) την εν λόγω πλαστή “υπεύθυνη δήλωσή' μου και έθεσε κατ' απομίμηση την υπογραφή μου σε αυτήν, β) ισχυρίστηκε ψευδώς -και συνεχίζει μέχρι σήμερα να ισχυρίζεται- ότι εγώ είχα αποδεχθεί τη λύση του συμβολαίου μου και ότι είχα δήθεν παραιτηθεί των οικονομικών αξιώσεών μου εναντίον της, γ) χρησιμοποίησε κατ' επανάληψη την πλαστή...
...'δήλωσή' μου, αρχικώς κατά την υποβολή της υπ' αριθμ. 8474/11.07.2002 αιτήσεως περί δήθεν 'συναινετικής λύσεως” του συμβολαίου μου και εν συνεχεία κατά τη συζήτηση της προσφυγής μου ενώπιον της ΕΕΟΔΕΠ την 27.08.2002, δ) έπαυσε να μου καταβάλει τις νόμιμες αποδοχές από την εργασία μου και επιπροσθέτως, από το καλοκαίρι του 2002 με απέκλεισε χωρίς την παραμικρή προειδοποίηση από τις προπονήσεις της ομάδας, με αποτέλεσμα να χάσω όλη τη θερινή προετοιμασία και να αποστερηθώ της δυνατότητας να εργασθώ σε άλλη ποδοσφαιρική ομάδα της Ελλάδας ή του εξωτερικού”.

Καταλήγοντας στην αγωγή του, ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής ζητά: “Να υποχρεωθεί η εναγόμενη, για την αιτία που αναφέρεται στο ιστορικό της παρούσας, να καταβάλει σε εμένα ως χρηματική ικανοποίηση για την αποκατάσταση της ηθικής βλάβης που μου προκάλεσε με την παραπάνω παράνομη συμπεριφορά της, το ποσό των τριακοσίων χιλιάδων ευρώ (€ 300.000) με τον νόμιμο τόκο από την επίδοση της παρούσας μέχρις εξοφλήσεως”.


gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου