Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2009

«Κομμάτι της ζωής μου»


Ο Γιώργος Καραγκούνης θα κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια στον Παναθηναϊκό και όπως είναι φυσικό ο ίδιος δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του για την ολοκλήρωση της συμφωνίας. Ο αρχηγός των «πρασίνων» ξεκαθάρισε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να αγωνιστεί σε άλλο ελληνικό σύλλογο και χαρακτήρισε την ομάδα «κομμάτι της ζωής του». Νέα επαφή με «Σάλπι», τα άκουσε ο Μπενίτεθ για Λέτο.

Καραγκούνης: «Έγινε αυτό που ήθελα»

Απόλυτα ικανοποιημένος από την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Παναθηναϊκό για τρία ακόμη χρόνια εμφανίστηκε ο Γιώργος Καραγκούνης μιλώντας στην «SportDay». Ο αρχηγός του «τριφυλλιού» ανέφερε ότι η επιθυμία του έγινε πραγματικότητα.

«Είμαι πολύ χαρούμενος με την ανανέωση του συμβολαίου μου. Συνεχίζω την καριέρα μου στην ομάδα που άρχισα το ποδόσφαιρο. Νιώθω μεγάλη χαρά».

- Γιώργο, από 13 χρόνων παιδάκι στην Παιανία και έφθασες τα 32...

«Ναι, πραγματικά σαν τώρα θυμάμαι το πρώτο μου συμβόλαιο στον Παναθηναϊκό, όταν ήμουν 12,5 χρόνων. Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε. Είναι μεγάλη χαρά και τιμή που θα τελειώσω την καριέρα μου στην ομάδα που αγάπησα από μικρός. Αυτό επιθυμούσα και γίνεται πραγματικότητα».

- Ξέρω ότι στο παρελθόν είχες την ευκαιρία να πας σε κάποιες άλλες ελληνικές ομάδες, αλλά η απάντησή σου ήταν αρνητική...

«Δεν θέλω να πω τίποτε άλλο γι' αυτό, παρά μόνο το εξής: ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου να παίξω σε άλλη μεγάλη ελληνική ομάδα πλην του Παναθηναϊκού. Δεν υπήρχε περίπτωση να πάω σε άλλη ομάδα. Ο Παναθηναϊκός είναι στην καρδιά μου και είναι μέρος της ζωής μου».

-Το τέλος της καριέρας σου το σκέφτεσαι;

«Όχι. Δεν ξέρω τι θα γίνει σε τρία χρόνια που τελειώνει το συμβόλαιό μου. Σίγουρα υπάρχει ένα ενδεχόμενο, αλλά τώρα δεν το σκέφτομαι, ούτε θέλω να λέω μεγάλα λόγια».

-Οι στόχοι σου:

«Οι φιλοδοξίες μου και οι στόχοι μου δεν παύουν να υπάρχουν. Μέσα στο γήπεδο θέλω να δίνω πάντα το 100%».


http://www.gazzetta.gr/content/view/45454/2/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου