Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

Βασίλειος Κωστέτσος: «Ψυχολογικά είμαι χάλια»



Στην κάμερα του Star έκανε τις πρώτες δηλώσεις ο Βασίλειος Κωστέτσος μετά τον ξυλοδαρμό που υπέστη. Φορώντας γυαλιά ηλίου προσπάθησε να κρύψει το τραύμα στο μάτι του και μίλησε στη δημοσιογράφο για τον αθλητή που τον χτύπησε και την εκδίκηση που δεν θέλει να πάρει από εκείνον.



Η νέα χρονιά για τον Βασίλειο ξεκίνησε αρκετά άσχημα με τον ίδιο να δηλώνει πως «αυτό είναι ένα αρκετά δύσκολο διάστημα για μένα. Θέλω να μείνω λίγο εκτός για να το ξεπεράσω. Κάνω εξετάσεις αυτό το διάστημα και ευτυχώς το τραύμα έχει υποχωρήσει αρκετά, είναι πολύ καλύτερα».



Ο σχεδιαστής δήλωσε ότι είναι ακόμη σοκαρισμένος γιατί όλο αυτό που συνέβη εκείνο το βράδυ έγινε «χωρίς αιτία. Και όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο θεωρώ ότι είναι άδικο. Η αδικία δεν μου αρέσει και δεν μου πάει. Πραγματικά δεν ξέρω γιατί συνέβη όλο αυτό. Είμαι ψυχολογικά χάλια. Δεν έχω να δώσω καμία εξήγηση για όλα αυτά. Δεν είχε προηγηθεί κάτι».



Τέλος, ο Βασίλειος Κωστέτσος μίλησε για τον αθλητή που τον χτύπησε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς λέγοντας ότι η «συγνώμη» που του ζήτησε είναι αρκετή. «Πιστεύω ότι το να τιμωρείς κάποιον και να τον εκδικείσαι δεν είναι λύση. Πιστεύω ότι ο άνθρωπος γεννιέται και γίνεται μέσα από την οικογένειά του, το να προσπαθείς να τον αλλάξεις, δεν έχει νόημα. Ο καθένας θα το πληρωθεί απ’ τη ζωή του, η ζωή είναι ένας κύκλος. Επίσης πιστεύω κάτι άλλο πολύ βασικό, ότι οι αθλητές δεν πρέπει να χρησιμοποιούν τον αθλητισμό τους στην προσωπική τους ζωή και στις εξόδους τους».


yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου