Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2009

Η Γκουίνεθ Πάλτροου δεν χωρίζει!


Εκτιμώντας την αφοσίωση που της έχει δείξει ο άντρας της τραγουδιστής των "Goldplay" Κρις Μάρτιν, η Γκουίνεθ Πάλτροου εκνευρισμένη από τις φήμες που την θέλουν να χωρίζει ξεκαθαρίζει: "Ο γάμος μου είναι μια χαρά. Ευχαριστώ!". 

Η ηθοποιός ποζάρει στο εξώφυλλο της αγγλικής έκδοσης του Elle, και παραδέχεται ότι δεν μπορεί να μην κλάψει όταν ακούει το τραγούδι των "Goldplay", "Swallowed in the Sea", γιατί της θυμίζει το χαμό του πατέρα της.

 Ο θάνατος του Μπρους Πάλτροου τον Οκτώβριο του 2002, από καρκίνο προκάλεσε στην Γκουίνεθ πόνο και θλίψη. "Ευτυχώς μετά το χαμό πατέρα μου, είχα τον Κρις που βρισκόταν συνέχεια στο πλευρό μου. Ημουν κουρέλι και με την βοήθεια του κατάφερα να συνέλθω και να σταθώ και πάλι στα πόδια μου".

 Ταίριαξαν τόσο πολύ που σύντομα έσμιξαν και με τα δεσμά του γάμου αποκτώντας δύο παιδιά την 4χρονη Απλ και τον 2χρονο Μόσες.

 Αυτό που ίσως προκάλεσε τις φήμες περί χωρισμού είναι το γεγονός ότι δεν φωτογραφίζονται συχνά αγκαλιά στο κόκκινο χαλί.

 "Αποφεύγουμε τις δημόσιες κοινές εμφανίσεις. Δεν περπατάμε χεράκι-χεράκι στο κόκκινο χαλί, για να δείξουμε πόσο ευτυχισμένο γάμο έχουμε. Τώρα αν κάποιοι πιστεύουν ότι αυτό σημαίνει ότι χωρίζουμε τότε Χα! Χα! Χα! Ας τους να λένε!" 

Η Γκουίνεθ μπορεί να δίνει την εικόνα της γυναίκας που τρέφεται υγιεινά, και μένει μακριά από τις καταχρήσεις αλλά τα φαινόμενα απατούν,δεν κρύβει ότι απολαμβάνει ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, μια μπύρα ενώ περιμένει την ώρα που θα γεράσει για να αρχίσει και πάλι το κάπνισμα:

 "Το τελευταίο τσιγάρο το έκανα την ημέρα που έμαθα ότι ήμουν έγκυος στην κόρη μου. Με τσαντίζει γιατί σου προκαλεί καρκίνο. Ειδικά όταν έχεις παιδιά και έχεις ζήσει από κοντά την μάχη που έχει δώσει ο πατέρα σου με τον καρκίνο. Αλλά έχω αποφασίσει όταν θα γίνω 70 χρονών να ξαναρχίσω το κάπνισμα. Γιατί όχι; Ανυπομονώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου