Πέμπτη 12 Μαρτίου 2009

Δύο χρόνια μόνη η Ζέτα!



Τόσα χρόνια με πρήζει η μάνα μου γιατί δεν παντρεύομαι και δυστυχώς για μενα το «δεν υπάρχουν άνδρες» είναι μία φθηνή δικαιολογία για εκείνη. Αλλά από σήμερα που κρατάω στα χέρια μου την τελευταία συνέντευξη της Ζέτας Μακρυπούλια στο Down Town, έχω την καλύτερη απάντηση στην ερώτηση της μάνας μου πότε θα βρω άνδρα. «Εδώ, κοτζάμ Ζέτα Μακρυπούλια και δε βρίσκει...». 

Η ηθοποιός αποκάλυψε ότι είναι μόνη της εδώ και δύο ολόκληρα χρόνια, οπότε και χώρισε οριστικά με τον Αντώνη Ρέμο. Τι ανακούφιση ήταν για μένα τα λόγια της, δεν φαντάζεσαι. Και για όλες τις γυναίκες που δυσκολεύονται στην εύρεση σωστού ανθρώπου. Θα αναρωτιέσαι τώρα εσύ για όλες εκείνες τις φήμες που θέλουν την Ζέτα να έχει βρει νέο αγαπημένο και κυρίως για τις τελευταίες που κυκλοφορούν και επιμένουν ότι έχει σχέση με τον Χρήστο Χολίδη.

Η Ζέτα γι ακόμη μία φορά τις διαψεύδει κι επιμένει ότι είναι μόνη της τα τελευταία δύο χρόνια. Έχουμε λόγο να μην την πιστέψουμε; Ειδικά, από τη στιγμή που μας βολεύει αυτό. Ε; Εννοείται ότι αναφέρθηκε ξανά στη σχέση της με τον Ρέμο κι ας λέει ότι την ενοχλεί να μιλάει για το θέμα αυτό. Μία αναφορά στην πολυετή σχέση τους είναι απαραίτητη. Την έχουμε συνηθίσει κιόλας, οπότε τη ζητάει ο οργανισμός μας. 

Αποκάλυψε ότι με τον Ρέμο είχαν χωρίσει μόνο δύο φορές όταν υπήρξαν ζευγάρι, τώρα έχουν καλές σχέσεις, ενώ δε θύμωσε με τη δήλωση του ότι θέλει να κάνει ένα παιδί μαζί της. Ίσα, ίσα που τον καταλαβαίνει. Αλλά όχι, δεν είπε αν κι εκείνη θέλει να κάνει παιδί μαζί του. Κι αν όλα αυτά τα χρόνια τής είχε βγει το όνομα ως «κυρία Κοκοβίκου», η Ζέτα μόνο... Ελενίτσα δεν είναι, αφού δεν ξέρει αν είναι πραγματικά έτοιμη για ένα γάμο και παιδί. Ακούς μάμα. Κι εγώ σαν την Ζέτα είμαι. Αμ πως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου